26 Mayıs 2011 Perşembe

Ay Işığı Senfonisi (Yokluğunla Söyleşi)





..........“Bir gece bir yıldız olup aksan gözlerimden yüreğime..
...........Hani o karanlığı bölen ışığını yollasan… Uzansan az…”


Karanlığa uzandı bak kırılası ellerim..
Bir parça ay ışığı senfonisi bestelemekte yüreğim..

..........”Öyle uçurumlar var ki aramızda senin gelemediğin..
........... Benim aşamadığım... çıldıracağım …”


Öyle hasretim ki kelimelerine..
Doldursan taşırsan sevginle beni..
Yaşatsan en delisinden sevdanı
Hani diyorum ki sevginle deliye çevirsen..
Delin olsam..
Derinliğinde kaybolsam..
Sarsan beni.. Sarsan.. Bırakmasan..
Keşke..

...........“Yarım ve kiralık zamanlara gebe aşkımız
........... Nice bakir umuttan daha çok ısıtıyor içimi”

Asırlardır içimde barınan, kimsesiz aşkın sahibi
Yüreğime konuşlandı kırık, yetim duygular
Ne yapıyorsun şu anda?
Düşünüyor musun sen de beni seni düşündüğüm kadar.
Özleyince elini koyuyor musun yüreğine..
İçin yanıyor mu seninde..

.............”Hani dokunsam diyorum.. yanar mısın...
...............Hani okşasam saçlarını... ağlar mısın...”

Aklımı firare vermişim sevgili..
Sevdana hüküm geçirmez sözlerim..

...........”Bir rüyaysa sevgili bütün bunlar,
...........Sakın uyandırma beni…”

Bir rüyaysa şayet bunlar uyanmayalım sevgili..
Hep böyle kalalım.sevdalı..özlemli..

.............”Bir ben varsam şu hayali dünyanda,
...............En azından bir ben, birazcık ben diyorum varsam, ne güzel…”

Yüreğimden dökülen hüzün notaları..
Duyuyor musun?
Ne çok isterdim gerçek olmanı
Oysa sarıldığım koca bir boşluk
Ve hayali dudakların dudaklarımda hissettiğim
Tek isteğimdi gerçekliğin..
Canım yanıyor..

...............'Sözlerin aynasıdır duygularımın.
...............Şimdi gidiyorum kalbimde bir yığın senle
...............Oysa ne çok götürmek isterdim yanımda seni
...............Dağıldım.. parça parça yüreğim..'

Gitme.. kal benimle..
Milyon kere söyledim bu sözü
Söz geçmez yüreğime bakışlarındaki acıdan
Kanayan ama kaybolmayan sevdanın adı
Görünmez bir iple darağacında asılı kaldı
Yüreğim kanıyor.

...............'Öyle alıştım ki seni sevmelere..
...............Senin beni sevmelerine
...............Vakit darlığında daraldım.
...............Kalabalık bir zamanı daha devirmem lazım
...............Yokluğunda üşüyorum bilesin..'

Zaman dar..
Sığdıramadık zamana yüreğimizi
Ne çok özlüyorum yokluğunda seni
Sesini duymadan nasıl yaşanır
Ya dokunmadan..
Bilmezsin..

...............'Bil ki gittiğim her yerde sen varsın
...............Uzun yıllardır beklediğim AŞK sensin
...............Şimdi geldim için ferah olsun
...............Ve sevgili..
...............Adın..adın AŞK olsun.'

Akşamın efkarı çöreklendi zavallı yüreğime
Kulağımda hüzzam makamlar
Dilimde acı bir beste..
AŞK’ım..yüreğinde..dilinde..
Elimde kimsesizliğim..sensizliğim..
Olsun.. yine de..
Adım AŞK olsun senin dilinde..

Bir parça ay ışığına bulandı kimsesizliğim
..........Ellerimde kalan birkaç sevda bestesi
...................Hüzzam tadında.. sensizliğim..


SEMA ŞENER

Hiç yorum yok:

Bunca Kalp Kırıklıklarına Rağmen, Küçüklüğümde Yaptığım Gibi Rüzgarı Arkama Alıp Bağırmak İstiyorum

Bunca Kalp Kırıklıklarına Rağmen, Küçüklüğümde Yaptığım Gibi Rüzgarı Arkama Alıp Bağırmak İstiyorum
. . . . . . . . . A C I M A D I K İ ! . . . . . . . . .