26 Mayıs 2011 Perşembe

Gönülçelenim

Ertelenmiş hüzünlere teslim edilen,
Birkaç fasıl heyecan, vuslat arkası gelen..
Oysa nice özlemlere gebedir
Kimsesizliğin koynunda bedenim.
Onca özlem, onca hasret içinde
Çaresiz bir suskunluğa suskunum
Yüreğimin efendisi, gönül çelenim..

Hasretin mi yakan, sevdan mı..
Sevdan olmasa bilir miydim hasreti..
Ya hasretin olmasa..
Yanar mıydım yine de Ferhat gibi..
Ey yüreğimin efendisi..
Sanadır tüm sevda sözleri..
Sanadır gülüşlerin en masumanesi..
Dudakta yinelenen sözler,
Kalbe indiğinden beri;
Bir parça deliyim, bir parça sevgili..

Muğlak bir aşka gönül verenim
Mavi bir hüzne erteledim baharları gönül çelenim
Kimsesizliğime kaçarken sürgün vuslatlardan
İç savaştan çıkmış yıkık bir harabeyim

Suskunluğun öldürürken gönlümü
Sessizliğe mahkum ettin ruhumu
Yüreğimden yüreğine akanları toplarken çaresiz
Adam gibi sevemedim ya seni
Yüreğimin efendisi, gönül çelenim..

SEMA ŞENER

Hiç yorum yok:

Bunca Kalp Kırıklıklarına Rağmen, Küçüklüğümde Yaptığım Gibi Rüzgarı Arkama Alıp Bağırmak İstiyorum

Bunca Kalp Kırıklıklarına Rağmen, Küçüklüğümde Yaptığım Gibi Rüzgarı Arkama Alıp Bağırmak İstiyorum
. . . . . . . . . A C I M A D I K İ ! . . . . . . . . .